Odborníci z tradiční čínské medicíny přicházejí s velmi zajímavým tvrzením. Věříte tomu, že nemoci, které nás v životě provázejí, stejně jako zdraví, mohou spočívat v nesouladu/souladu mezi prvky Jin a Jang? Ztracením rovnováhy mezi vnitřními orgány tak způsobuje řadu nemocí a rozvoj jejích projevů k vyššímu stupni.

Není zrovna snadné pochopit, že by to tak mohlo být, protože ne každý oplýváme znalostmi z oblasti čínské medicíny. Zvláštní na tom je však to, že pokud poznávání teorie chcete rozumět a najdete ten způsob, budete z toho mít jen a jen užitek. Vaše tělo nalezne vzájemnou harmonii a nemoci se vám budou spíše vyhýbat. Navíc jste nyní dost energeticky silní, abyste jejich útok odrazili.

V čínském sbírce medicíny je uveden jedno jednoduché a velmi účinné cvičení, které se nazývá „Zlatý kohout stojící na jedné noze“. V této poloze si nacvičíte soustředění.

čínské cvičení

Krev se dostává do dolních končetin, což má pozitivní vliv na jejich prokrvení a zlepšuje zdravotní stav při nejrůznějších chorobách, např. diabetes, osteoporóza, radiculitis a atrofii cerebellum. Stejně dobře ovlivňuje i symptomy jako bolesti hlavy, závratě, bzučení v uších a ztrátu rovnováhy. Kdo má problém s chladnými končetinami, měl by s tímto cvičením okamžitě začít. Dle čínské alternativní medicíny tato technika léčí příčinu onemocnění a dokonale stimuluje imunitní systém organismu. Zlepšuje vlastní sebedůvěru a regeneruje emocionální stabilitu v těle.

Jak tento cvik provádět:

Jin-Ji-Du-LiZavřete oči a přiložte ruce podél těla, zvedněte ze země pouze jednu nohu a stůjte v této pozici po dobu pár sekund a interval postupně prodlužujte až na několik minut. Je velmi důležité, aby vaše oči zůstaly zavřené po celou dobu. V tomto případě zrak nebude schopen udržet rovnováhu a začne se zapojovat mozek, který má za úkol udržet balanc společně v kontaktu s vnitřními orgány.

Čtěte:  Tento 113 let starý muž se s námi podělí o své tajemství dlouhověkosti!

Pokud se rozhodnete vyzkoušet toto cvičení, začněte tedy s trénováním několika sekund na každé noze a pomalu zvyšujte délku intervalu. Toto cvičení není obtížné a může být provedeno každé ráno po probuzení. Nepodceňujte toto cvičení, protože pomáhá v prevenci závažných onemocnění a má současně i pozitivní vliv na aktuální stav nemocí.

2 KOMENTÁŘE

  1. Dobrý den.
    Bylo by dobré opravit překlep v textu.
    Je napsáno Nepřeceňujte- spíš by asi mělo být nepodceňujte.
    s pozdravem Jana Staňková

ZANECHAT ODPOVĚĎ