Někteří lidé nesnesou jíst jídlo bez chlebu. Chléb je totiž ideálním doplňkem, který se mimo jiné vyznačuje i velkým množstvím sacharidů. Sacharidy bohužel způsobují, že přibýváte na váze.

Naštěstí existuje jednoduchý způsob, jak si připravit vlastní a mnohem dietnější verzi pečiva. Pokud si chcete užít vynikající sendviče bez pocitu viny, čtete dále. Recept je velmi snadný.

Budete potřebovat následující ingredience:

  • 3 vejce
  • 100 gramů smetanového sýra
  • půl lžičky prášku do pečiva
  • špetku soli
  • pečící papír

Oddělte žloutky od bílků. Žloutky smíchejte v misce a přidejte sůl. V další misce zvlášť rozmačkejte sýr a spojte ho s práškem do pečiva. Potom je potřeba propojit obě směsi dohromady a pomalým mícháním neztratit jejich objem. Z těsta vytvarujte malé bochníčky, které rozmístěte na pečící papír. Nechte mezi nimi dostatek prostoru. Chlebové placky pečte v předehřáté troubě na 150 stupňů Celsia po dobu 25 minut.

Užitečné tipy

Vychladlé placky můžete uložit do plastové nádoby a nechat je uzavřené i přes noc. Ráno změní svůj tvar a začnou se podobat chlebu.

Výhodou je, že jsou krásně měkké a to z nich dělá i dobrou přílohu k omáčce. Placka se dá rozříznout na dvě poloviny a naplnit kuřecím masem, mozzarellou, klidně taktéž čerstvou zeleninou. Dají se jíst na sladko i na slano k pomazánkám.

Čtěte:  Babská rada: Vývar je lékem proti mnoha nemocem

8 KOMENTÁŘE

    • …tak to vypadá, že bílky se vydaly za Hliníkem do Humpolce 😉 taky tu otázku řeším, a tak z nich udělám sníh a nějak to spojím dohromady…

  1. Dělám podobné placky ale místo sýrů dávám tvaroh. A tam se billy šlehání s práškem do pečiva až do sněhu a pak se spojí s tváří novou směsí ve které uz jsou žloutky. Je to mnamka

ZANECHAT ODPOVĚĎ