Kdo by tušil, že se dá zhubnout při pravidelné konzumaci pizzy! Vše však chce určitá pravidla. Tak například musíte zcela zapomenout na sýry a omáčky, dále se vyhýbat alkoholu a pít pouze kávu.

Zdá se vám to na hlavu postavené? Avšak účinné! Pojďme si říci, jakou pizzu teda jíst:

  • Tato dieta vyžaduje první den konzumaci deseti kousků bílé pizzy, tedy kombinace mozzarelly, česneku, mořské soli a olivového oleje s vejcem. Jde však zkombinovat také česnek, houby, mozzarellu, chilli papričky a čerstvou rajskou omáčku
  • Další – druhý den si upečte pizzu Colatura di Alici, což je sýr, cherry rajčata, červená cibule, sardinky, olivy, petržel, za studena lisovaný olivový olej a mořská sůl
  • Třetí den snězte osm kousků jakékoli vaší oblíbené pizzy
  • Čtvrtý den pro změnu snězte šest kousků pizzy s česnekem a sýrem
  • Pátý den dejte dohromady rukolu, žampiony, mozzarellu a olivový olej a nakonec tuto pizzu pokapejte citronem. Případně si tento den dopřejte houbovou pizzu o kombinaci hub, pažitky, zakysané smetany a chilli. Nepřežeňte to však – snězte pouze deset kousků za den
  • Šestý den upečte pizzu s rajčatovou omáčkou, mozzarellou, pepřem, nakládaným chilli a medem
  • A nakonec – poslední den snězte dvanáct kousků Gravlaks pizzy, což je mix lososa, oliv a červené cibule. Anebo Ritzu pizzu, což je kombinace grilované šunky, sýru, vejce a chilli omáčky
  • Bonus den navíc vám dovoluje dát si svou oblíbenou pizzu
Čtěte:  Tipy a rady pro využití citrónové kůry

ZANECHAT ODPOVĚĎ