Nakonec se vám přece jenom podařilo dosáhnout požadované váhy, ale teď je ještě otázka času, jestli zase nepřiberete zpět. Jak se vyhnout přibývání na váze?

Za tímto účelem vám nabízíme několik jednoduchých metod. Jsou to celkem logické věci, ale jako celek dokážou fungovat bezchybně. Držte se těchto zásad:

Trávit méně času před počítačem nebo televizí

Sezení po celý den vás v dobré kondici jistě neudrží. Řešení je tedy nesmírně jednoduché. Omezte takto strávený čas a raději se věnujte něčemu, kde vyvinete větší fyzickou aktivitu. Klidně při mytí nádobí vyčistěte celou kuchyňskou linku, atd.

Cvičit pravidelně

Nemáme tím na mysli cvičení v posilovně, kdykoliv můžete. Místo nakupování autem, zvolte cestu pěšky. V budovách nejezděte výtahem, ale pěkně se projděte.

Vyhnout se fast foodu

váhaNezapomínejte na to, že jeden hamburger, hranolky a soda obsahují tolik kalorií, které svým příjmem pokryjí celý den. Většina z těchto kalorií jsou tuky! A zrovna tímto způsobem získáte zpět své poctivě shozené kilogramy. V dobré kondici se naopak udržíte tak, že dodržíte zdravý jídelníček.

Vyvarovat se limonád

Nápoje ze sody a cukru přispívají k nárůstu tělesné hmotnosti. Je tedy potřeba je skutečně vynechat.

Jíst jídlo 5x denně

Snažte se jíst ovoce a zeleninu s každým jídlem během dne. Těchto jídel by mělo být 5. Tímto způsobem bude váš metabolismus fungovat správně.

Čtěte:  Připravte se na podzim a zimu aneb prevence a léčba chřipky

ZANECHAT ODPOVĚĎ