Jako snídani lze doporučit požití přípravku s obsahem garcinia cambogia třicet minut až hodinu před jídlem. Poté si dejte sklenici vody se dvěma lžičkami jablečného octa. Zaplní vás to a nebudete se tolik přejídat. Načež si dopřejte stravu bohatou na bílkoviny, jako jsou například ovesné vločky s ořechy, smoothie se špenátem, banány, jogurt s chia semínky a podobně. Dávkování by mělo být alespoň deset gramů.

Jako svačinu zvolte garciniu cambogiu třicet minut až hodinu před dopolední svačinou. Tou by mělo být zase ovoce, jako je například jablko, pomeranč, hruška, mango a podobně.

Před obědem si zase nezapomeňte výživový doplněk v podobě výtažku z garciniy camogiy, a to hodinu před jídlem. Poté oběd začněte se sklenicí vody a se dvěma lžičkami jablečného octa. Na oběd si nezapomeňte dopřát stravu bohatou na bílkoviny, jako jsou například vařená vajíčka, fazole, kuřecí maso a podobně. Nezapomeňte i na bohatý salát s avokádem, mrkví a hummusem.

Odpolední svačina by měla zase představovat výše uvedené exotické ovoce v podobě garciniy. Vychutnejte si rovněž šálek bylinného čaje, mandle, vlašské ořechy, ovoce v podobě banánů nebo jahod a podobně.

A nakonec večeři by měl zase předcházet výživový doplněk v kombinaci s jablečným octem, a to třicet minut před večeří. Večeře by měla být zase bohatá na bílkoviny, tofu, hovězí maso a zeleninu. Nezapomeňte na brambory, čočku, řepu. Ovšem nepřejídejte se! Vašim cílem by mělo být dva tisíce kalorií denně, a to v kombinaci s cvičením. Chuť k jídlu se eliminuje právě díky garciniy, která rychle zasytí a naplní žaludek na dlouhou dobu dopředu.

Cvičte dvakrát denně formou protahování svalů. Nejlepší je ranní rozcvička, proto se vyplatí si přivstat. Při pravidelném cvičení vás přestane tělo bolet a budete se cítit aktivnější i svěžejší díky endorfinům. Už jen proto fyzické úsilí stojí za to!

Čtěte:  Tohle jedl celých 18 let, aby si udržel perfektně tvarované tělo