Chcete mít dokonalé tělo a proto se snažíte jíst pouze zdravou stravu. Vytvořili jste si dietní jídelníček, který se snažíte celý den dodržovat.

Pak přijde večer a vy máte chuť na něco dobrého. Můžete vyzkoušet tyto potraviny.

Tmavá čokoláda

Pokud obsahuje alespoň 72% kakaa, poskytne vám antioxidanty a vlákninu.

Sušené fíky

Toto sušené ovoce je skvělou alternativou dezertů . Sušené fíky jsou plné vlákniny a mají nízký obsah tuku.

Řecký jogurt

Řecký jogurt je zdravou volbou . Má vysoký obsah bílkovin a nízký obsah cukru. Můžete do něj přidat ovoce, med nebo tmavou čokoládu.

Mražené bobulové ovoce

Obsahují vlákninu, vitamíny a antioxidanty.

Jablko a arašídové máslo

Jablko obsahuje nejen vitamíny, ale i vlákninu a arašídové máslo poskytne bílkoviny.

Banány

Při pouhých 100 kaloriích je banán bohatý na vlákninu, tryptofan (tělo jej používá pro tvorbu serotoninu a melatoninu, které ovlivňují naši náladu a spánkové procesy).

Směs ořechů

Ořechy jsou vysoce proteinové občerstvení a jsou dobrým zdrojem omega-3 kyselin, vitamínu E a dalších tělu prospěšných látek. Ale nezapomeňte, že ořechy mají vysoký obsah kalorií .

Sýry

Sýr je dobrým zdrojem bílkovin, vápníku a dalších živin. Můžete jíst sýry nízkokalorické, mezi něž patří mozzarella, feta, kozí sýr a parmazán.

Třešně

Třešně mají sladkou chuť a nízký obsah kalorií . Vzhledem k tomu, že mají vysoký obsah melatoninu, mohou být dobré pro klidnou noc.

Čtěte:  Až si tohle přečtete, budete jíst jenom zelené banány!