Jídlo a receptyZdraví

Zařaďte do svého jídelníčku sušené datle, nebudete litovat

Sušené datle mohou být součástí jakékoli stravy. Nabízejí jedinečný výživový profil i celou řadu zdravotních benefitů. Obsahují velké množství kalorií, vlákninu, bílkoviny, vitamíny (C, B, K), minerály (vápník, železo) a antioxidanty.

Zdravotní přínosy

Sušené datle prospívají kardiovaskulárnímu systému, pomáhají předcházet některým chronickým chorobám, pečují o kůži a posilují vlasy.

Péče o kůži

Vitamíny C a K, které se v sušených datlích nacházejí, zlepšují kvalitu i vzhled pokožky, snižují záněty a eliminují některé známky stárnutí jako jsou vrásky či tmavé skvrny.

Zdravé srdce

Draslík pomáhá snižovat krevní tlak, vláknina snižuje celkovou hladinu cholesterolu. To vše má pozitivní vliv na zdravé srdce, snižuje riziko vzniku mrtvice či infarktu.

Pomoc při trávení

Sušené datle obsahují vlákninu a beta D – glukan, které přispívají k pocitu sytosti a brání tak přejídání. Zároveň zlepšují příjem živin a zmírňují poruchy trávení.

Péče o vlasy

Vysoká hladina železa, vápníku a vitamínu C přispívá ke zdravému růstu vlasů a pomáhá snižovat zánětlivé stavy, které mohou způsobovat vypadávání vlasů a tvorbu lupů.

Zdroj energie

Sušené datle jsou dobrým zdrojem sacharidů a mohou představovat významnou energetickou podporu kdykoli během dne.

Prohlašujeme, že autoři ani provozovatel webu nepřebírají zodpovědnost za případné újmy způsobené využíváním léčebných metod v tomto článku. Ačkoliv jsou recepty, rady nebo léčebné metody v tomto článku psány s nejlepším svědomím autora textu, jejich použití je na vlastní nebezpečí a mělo by probíhat výhradně po konzultaci s vaším lékařem.

Štítky

Filoména Božetěchová

Vzhledem k tomu, že je pro mě moje zdraví důležité, zajímám se o zdravý životní styl. Chci vědět, co je pro mě dobré, co mi pomůže upevnit si celkové zdraví, které potraviny či bylinky jsou vhodné a co je nového v trendech týkajících se oblasti zdraví a zdravého životního stylu.

Podobné články

Back to top button