Ta není žádnou novinkou, svůj původ má ve Francii, a to již v roce 1986. V čem je tato dieta osvobozující? Nemusíte brát ohledy na kalorie a množství přijímané potravy!

Důležité je, věnovat pozornost stravování v určitém čase. Rovněž musíte brát ohled na kombinaci zvolených potravin.

Tajemstvím tedy je jediné – věnovat pozornost časovému rozmezí stravování. Tedy časové rozmezí mezi jednotlivými jídly by mělo být čtyři hodiny (maximálně šest hodin, pokud z pracovních důvodů nestíháte vařit). Pět hodin je tak ideálních.

K snídani můžete konzumovat cokoli – sacharidy, bílkoviny, ale i tuky. Vyhnout se je však třeba pšenici a kukuřici. Rovněž si můžete pochutnávat na mouce, ječmenu, pohance, ovsi, žitu, ale i na mastných výrobcích nebo slanině. Pravidlem však je, že toto maso by mělo být výhradně domácí.

Oběd by měl obsahovat více bílkovin, jako je hovězí, vepřové, jehněčí nebo telecí maso. Sacharidy pak najdete v zelenině a čerstvých salátech.

Večeře vyžaduje zase bílkoviny (na večer nejlépe kuřecí prsa nebo ryby). Dále si dopřejte sýr, salát a syrovou zeleninu.

Co se týče sladkostí, jezte raději ovoce, a to dopoledne mezi obědem. Pokud sladké potřebujete, tak jedině sedmdesáti procentní hořkou čokoládu nebo sušené ovoce (fíky nebo švestky, sušené banány).

 

Čtěte:  Nejúčinnější lék na zlepšení vašeho zdraví je mléko z ptačího zobu - zjistěte, jak jej připravit!

ZANECHAT ODPOVĚĎ