Správně připravené smoothie pomůže regulovat váš hlad a podpoří vás při redukční dietě. Všichni zajisté vědí, že přidání cukru do směsi není dobrý nápad. Věděli jste však, že některé ingredience můžou podpořit vaši snahu zhubnout?

Zde je seznam některých z nich.

Chia semínka

Obsahují velké množství vlákniny a bílkovin. Ideální je, pokud semínka namočíte na 10 minut do vody, vznikne gel, který pak vlijete do mixéru.

Kajenský pepř

Kajenský pepř ve smoothie zvýší váš metabolismus a pomůže vám snížit vaši hmotnost. Ideální je přidávat jej do smoothie zeleninových.

Matcha zelený čajový prášek

Většina z nás ví, že pití zeleného čaje pomáhá zvýšit metabolismus. Málokdo však využívá prášek zeleného čaje Matcha. Vyrábí se z čerstvých lístků zeleného čaje, takže vám poskytne všechny jeho výhody a navíc dodá tělu vlákninu. Postačí přidat jednu čajovou lžičku do vaší směsi.

Skořice

Nejen, že pomáhá regulovat hladinu cukru v krvi, ale může i řídit naše chutě a pomoci při hubnutí. Přidejte 1/4 čajové lžičky skořice do vaší směsi.

Avokádo

Obsahuje velké množství živin a vlákniny. Dejte však pozor, do smothie postačí přidat pouze malý kousek, neboť avokádo má velký obsah kalorií.

Listová zelenina

Obsahuje velké množství vlákniny a živin.

Jahody

Obsahují vlákninu a celou řadu antoxidantů. Do jahodové směsi můžete také přidat maliny, bůrůvky či ostružiny.

 

Čtěte:  Papáju zná každý z nás, ale jíte také semena z tohoto plodu?