HubnutíPřírodní léčbaZdraví

Zde máte návod, jak se zbavit nadváhy: pomaleji, ale efektivně (do 8 týdnů)

Každé hubnutí vyžaduje změny životního stylu. Je třeba upravit stravovací návyky a udělat si čas na cvičení. Dokonce i spánek ovlivňuje tělesnou hmotnost.

Je na čase, aby se mixér stal vaším přítelem

Smoothie je nejlepší způsob, jak správně hubnout. Snadno se připraví a tělo dostává doporučenou porci ovoce a zeleniny. Navíc je tolik druhů, že váš jídelníček bude velmi pestrý a dokonale vyvážený. Sníží se vám chuť na ostatní jídlo a ovoce i zelenina vás v tomto provedení taktéž zasytí. Těšte se z vašich připravených nízkokalorických nápojů! Živiny jim rozhodně nechybí.

Klíčové přísady při hubnutí:

Lněné semínko

Tato semínka jsou bohatá na vlákninu a pomáhají z těla odstraňovat toxiny. Budete se po nich cítit dostatečně plní a zbytečně nesáhnete po jakémkoliv jiném jídle.

Zázvor

Zázvor potlačuje chuť k jídlu a pomáhá kontrolovat příjem potravy. Toto úžasné koření zvyšuje teplotu těla a podporuje metabolismus. Snadněji se zbavíte kil, která vás trápí.

Lískové oříšky

Ze všech ořechů jsou nejbohatším zdrojem vlákniny, jsou tedy ideální pro hubnutí.

Grapefruit

Grapefruit snižuje hladinu inzulínu (tuk se nehromadí v těle). Snězte ½ grapefruitu každý den před jídlem a zhubnete do 1 týdne. Nyní vám představíme několik receptů na smoothies. Vychutnejte si ten pocit příjemného osvěžení. Dejte do nich led a krásně vás ochladí.

Bánanovo-hruškové smoothie

nadváhaPotřebné ingredience:

dva banány, dvě hrušky, dva hrnky bobulového ovoce, 30 gramů bílého jogurtu, půl hrnku lískových oříšků, špetka skořice a 4 lžíce lněných semínek

Jablkovo-okurkový smoothie

Potřebné ingredience:

půl hrnku lískových oříšků, deset lístků máty, dvě okurky, dvě jablka, kousek zázvoru, čtyři stonky celeru, dvě sklenice vody a dvě až tři lžíce limetkové šťávy

Banánovo-jablečné smoothie

Potřebné ingredience:

špetka skořice, půl šálku mandlí, dva pomeranče, kousek zázvoru, dva citróny, dva banány a dvě sklenice vody

Pomerančovo-grapefruitové smoothie

Potřebné ingredience:

půl šálku mandlí, dva banány, dva grapefruity, dva pomeranče, dvě manga a dvě sklenice vody

Zelené smoothie

Potřebné ingredience:

kousek zázvoru, dvě zelená jablka, dvě sklenice vody, čtyři stonky celeru, čtyři lžičky lněných semínek

Borůvkové smoothie

Potřebné ingredience:

jeden šálek ananasu, dva šálky borůvek, 350 ml netučného řeckého jogurtu, dva pomeranče, dva banány a půl hrnku mandlí

Broskvové smoothie

Potřebné ingredience:

dva hrnky odstředěného mléka, dva šálky mražených neslazených broskví, čtyři lžičky lněných semínek

Prohlašujeme, že autoři ani provozovatel webu nepřebírají zodpovědnost za případné újmy způsobené využíváním léčebných metod v tomto článku. Ačkoliv jsou recepty, rady nebo léčebné metody v tomto článku psány s nejlepším svědomím autora textu, jejich použití je na vlastní nebezpečí a mělo by probíhat výhradně po konzultaci s vaším lékařem.

Štítky

Podobné články

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button