Cukrovka a obezita jsou nejzhoubnější onemocnění. Přečtěte si několik tipů, jak se jim vyhnout!

Obklopte se správnými lidmi

Na začátku bude jednodušší, když se obklopíte lidmi, kteří vás budou ve zdravém životním stylu a cvičení podporovat. Prospěšnější bude, pokud si stejné cíle nastavíte se svými přáteli.

Zapomeňte na cukr

Od zrození cukru ve Velké Británii v roce 1099 postupně roste počet lidí trpících chronickými poruchami metabolismu, které vedou k obezitě, cukrovce a srdečním onemocněním. Pokud si sladíte čaj nebo kávu, raději přejděte na med.

Cvičte při každé příležitosti

Často se vymlouváme, proč si nemůžeme jít za cvičit, ale pravdou je, že opravdový důvod, proč necvičit, neexistuje. Ráno se můžete před cestou do práce půl hodiny procházet, odpoledne zkusit pár dřepů a během polední pauzy se můžete protáhnout. Večer se nalaďte na tisíce videí na YouTube, s nimiž můžete zábavně s pomocí odborníků hubnout z pohodlí domova.

Voda je odpověď

Naše tělo tvoří z šedesáti procent voda a je to také jediný nápoj, který nám pomáhá rozkládat chemikálie v našem těle včetně toxinů. Zrychluje také náš metabolismus. Vypijte dvě sklenice vody po probuzení, ještě před tím, než se nasnídáte – to doporučují všichni výživoví poradci.

Vláknina je věčný přítel

Vláknina nám pomáhá stabilizovat trávení a snižuje hladinu cholesterolu. Do svého jídelníčku zařaďte dostatek potravin bohatých na vlákninu. Celozrnné pečivo obsahující hodně vlákniny se pojí se snížením vysokého krevního tlaku, zmírněním rizika vzniku rakoviny prsu a cukrovky druhého typu.

Po jídle si nesedejte

Mnoho lidí se po jídle pokaždé posadí – nebo hůř, jedí a přitom sledují televizi několik hodin v kuse. Myslíte si, že to nic neznamená? Tento návyk ovlivňuje jak naše srdce, tak naši váhu. Po jídle je lepší zůstat stát nebo se zvolna procházet, ne běhat nebo někam pospíchat, to taky nemusí být zdravé.

Čtěte:  Tento kořen uleví při problémech s trávením. A nejen to...
Sdílejte