Nezáleží na tom, jak skvělou máte postavu, protože vždy budete chtít vypadat lépe. Zejména ženy jsou velmi sebekritické a vidí na sobě samé nedokonalosti. Co pak teprve, co se týče prsou. Ta jsou pro většinu žen „příliš malá“, povislá a zkrátka nedokonalá.

Rovněž si spoustu žen, ať už s bujnějším poprsím nebo ne, neumí vybrat podprsenku. Potom prsa překypují ze všech stran a dělají nehezké obrysy pod tričkem. Kromě výběru té správné podprsenky pomohou i správné cviky, které ukočírují nezbedná ňadra. Pojďme si nějaké cviky představit.

Cvičení 1:

Tento typ cvičení dokáže zapojit i zádové svalstvo, čili zabijete dvě mouchy jednou ranou. Postačí postavit se s rukama nataženýma před sebe, nohy roztáhnout na šířku ramen, mírně pokrčit kolena a udržovat vzpřímenou páteř. Poté se vytáčejte boky ze strany na stranu a i přes tlak, který ucítíte nezvykle vzpřímenou páteří, ji i nadále udržujte rovnou a lopatky táhněte k sobě. Několikrát opakujte.

Cvičení 2:

Zde se zaměřujete na svaly v horní části zad a ramen. Položte se tváří dolů na zem. Poté zvedněte ruce do písmene Y, pak do T. Následně propojte své dlaně a pokuste se totéž udělat i za zády. Buďte však opatrní, nesmíte si zranit krk. Opakujte alespoň 3x.

Cvičení 3:

Postavte se na ruce a nohy a vždy zvedněte jednu ruku a protilehlou nohu a naopak. Opakujte zase alespoň 3x každou stranu.

Pro dosažení efektivních výsledků to chce samozřejmě pravidelnou disciplínu. Opakujte tyto cviky alespoň 4x týdně.

Čtěte:  Jedenáct znamení lásky

ZANECHAT ODPOVĚĎ